If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
След лиричните отклонения за формата на земята и вакуума, да напомня, че темата беше за проблема с пресостата (не простата, слава богу) ми.
Днес взех един втора употреба и до края на седмицата ще гледам да намеря време да го сменя.
От време на време е хубаво да има такива отклонения за да не става после /вие така казахте/.Иначе за пресостата сменяй смело,няма да ти избяга фриона.
Абе не знам какви книги четеш но явно не си прочел че човек не винаги е прав и трябва като сгреши малко да се извини за заблудите в които вкарва други хора.И както съм ти казвал и друг път ,някой работи които не си ги проверил на практика не ги коментирай.Вакума който прави машината не може да изкара МАСЛОТО от климатичната система.Готов съм да се обзаложа.А ТИ ?
В компресора има и друго масло, то наистина не може да се извади с помпата за вакуум.
Никой не си разглобява компресора за да му точи маслото, когато ще сменя фреон или ще дозарежда защото така било по хубаво, никой.
Вместо да се обзалагаш се обоснови- научно, щом си открехнат, трябва да можеш да го направиш.
С формули, данни и всичко което се полага, колко масло остава, къде остава, защо остава, как се вади после и т.н.
Иначе са голи приказки.
Аз не си точа специално маслото и всички климатроници са на шест, винаги са били на шест и винаги ще бъдат.
За вашите дето разбирате- Б.Х.
И понеже няма да можеш да ми отговориш изчерпателно, само кажи как и от къде се губи масло по време на експлоатация на климатика, аз ще питам ти ще отговаряш- почваме.
В компресора има и друго масло, то наистина не може да се извади с помпата за вакуум.
Никой не си разглобява компресора за да му точи маслото, когато ще сменя фреон или ще дозарежда защото така било по хубаво, никой.
Вместо да се обзалагаш се обоснови- научно, щом си открехнат, трябва да можеш да го направиш. С формули, данни и всичко което се полага, колко масло остава, къде остава, защо остава, как се вади после и т.н.
Иначе са голи приказки.
Аз не си точа специално маслото и всички климатроници са на шест, винаги са били на шест и винаги ще бъдат.
За вашите дето разбирате- Б.Х.
И понеже няма да можеш да ми отговориш изчерпателно, само кажи как и от къде се губи масло по време на експлоатация на климатика, аз ще питам ти ще отговаряш- почваме.
И мен ме боли размножителното черво за инДжинери като теб,мЪ аре нали съм си добричък ще ти отговоря.
Масло остава във изпарителя,кондензера,дехидритатора,компресора и в ниските части на маркучи-тръби.Няма как с вакум да истеглиш маслото от системата защото то не се разтваря във фреона,и в момента в който фреона спира да циркулира в системата ,маслото се оттаява .Естествено една много малка част от маслото излиза когато се изтегля фреона,около 15-30мл/зависи от това дали е работил климатика преди да се закачи машината или не..Следователно за да го изтеглиш с ВАКУМ ,трябва да стигнеш до него.А масло губи от пробив в системата.А ето ти и една снимчица къде колко масло се слага отделно от това на комресора като з всеки автомобил е различно.Надявам се че достатъчно просто съм го обяснил ,белкем разбереш.Може с някоя формулка да си увеличиш снимката че не ми се занимава .
Прочети сега това http://clubalfaromeo.com/forum/showp...2&postcount=37
нещо си противоречите с останалите специалисти.
прочети и другите, много си противоречите, къде ще откриеш сам.
Нищо не разбирате, ама както казах Б.Х.
Хубава снимка, като знанията ти
Не си струва да си губя времето.
Прочети сега това http://clubalfaromeo.com/forum/showp...2&postcount=37
нещо си противоречите с останалите специалисти.
прочети и другите, много си противоречите, къде ще откриеш сам.
Нищо не разбирате, ама както казах Б.Х.
Хубава снимка, като знанията ти
Не си струва да си губя времето.
Интригатнче, какво по-различно е казал колегата бе?
Ако фреона спре да циркулира, маслото се утаява и да си скъсаш гъза не може да изтеглиш кой знае какво количество масло с машина за обслужване на климатици.
Ако системата е работила и маслото не се е утаило напълно, то с фреона се изкарва и масло, но не може да изкараш кой знае какво количество масло. Ти си тоя, който казва, че с вакуум разбираш ли, ще изкараш маслото.
Това от моя гледна точка е гледна позиция на човек-фолософ, който не знае за какво става дума. А и спориш отгоре на всичко. Майко мила...
Прочети сега това http://clubalfaromeo.com/forum/showp...2&postcount=37
нещо си противоречите с останалите специалисти.
прочети и другите, много си противоречите, къде ще откриеш сам. Нищо не разбирате, ама както казах Б.Х.
Хубава снимка, като знанията ти
Не си струва да си губя времето.
Не знам много/за разлика от теб/.Но това което знам ми стига да си върша работата спокойно и без притеснения.Нямам нищо против знаещи като теб,защото ще има повече работа за незнаещи като мен.А пък за Б.Х ми иди на лекар,тук няма как да ти помогнем.
ако се напъне с един як компресор ще излезе и маслото........ама някой части ще трябва да станат като сгънат станиол на топка и ще се търсят в торбичката на прахосмукачката
Alfa Romeo 146 1.9 JTD 105+++ EX
Peugeout 2.2 HDI 133+++
Alfa 159 +++ next
За да не отварям нова тема, ако приемем че термостата е изряден, но датчика не показва вярно (както вътре, така и на ЕКУ-то) то значи ли че мотора няма да рабти оптимално и ще бъде със завишен разход? Например ако на диагностика показва 75 градуса, а тя всъщност е 85 при отворен термостат.
Проблемът не е толкова с разхода, колкото в това, че ECU - то управлява степените на вентилатора на базата на температурата, която мери.
Поради това има опасност да прегрееш мотора при тази ситуация.
Ще плясна една сонда на малкия кръг за справка, за да бъде всичко наред. Попринцип имат ли живот температурните датчици и изменят ли си показанието през годините? Въпроса ми е при тази разлика на реалната температура и тази вътре на уреда дефакто кой е виновен. Датчика или самия стрелкови уред.
Най добре измери реалната температура с отделен прибор. Стрелката и ECU - то мерят с различни датчици поместени в един корпус. И двата да се скапят е малко вероятно.
Не се случва често термочувствителните елементи да променят параметрите си. По-често грешното отчитане се дължи на лоши ел. връзки до тях (в т. ч и вътре в самия корпус на датчика).
Comment